BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 4, 2009

Assalamualaikum...

Assalamualaikum!Apa khabar??Kalau sihat Alhamdulillah...hari ni tak de cerita apa-apa sangat...nak cerita apa erk??Hmm...Apa ye??Datanglah ke Negeri Sembilan...Negeri Sembilan ni tempat tinggal saya....Lawatlah kat sini jugak asyik lawat Melaka je...hehehe..Negeri Sembilan pun ada laut jugak....Kita ni sebagai rakyat Malaysia lawatlah satu Malaysia dulu,barulah pegi negara lain...Malaysia pun ada banyak keistimewaan contohnya, tak da gunung berapi tapi kat Indonesia ada gunung berapi..Hah..tulah istimewanya Malaysia ni...(apolah den cakap ni) Hehhehe..Tu jelah saya nak bagitahu...saya pun belum lawat satu Malaysia ni... kecuali Kedah, Johor, Kuala Lumpur, Melaka (selalu pegi ni) ,Negeri Sembilan (mmglah tinggal sini) tu je saya ingat...Oklah itu sahaja,maaf jika ada kesilapan dan kesalahan bahasa ataupun apa-apalah...Wassalam...

3 comments:

Hang Tuah said...

Salam,kalau nak baca,bacalah,dialu-alukan,kalau tak minat tak pe,kalau minat jadilah kawan saya..kalau sudi yo...Wassalam dari Hang Tuah...

Unknown said...

sape ni ye??kenal ke??

Hang Tuah said...

Salam,den x kenallah...