BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 15, 2009

hmmm....entahlah....

Assalamualaikum dan salam sejahtera,nama samaran saya ialah Hang Tuah,nama sebenar saya sebenar saya tak payah tahu.Saya nak complain pasal cerita-cerita kat tv sekarang ni,haish buat saya marah adalah, ada pengarah-pengarah sekarang ni,buat cerita yang memberi banyak kesan negatif.Bukannya apa,orang zaman sekarang ni mudah terpengaruh dengan cerita-cerita negatif ataupun positif, apatah lagi remaja-remaja dan kanak-kanak.Ada tu cerita hantu,budak-budak pun mudahlah takut dengan hantu-hantu,padahal hantu mana ada wujud cuma jin dan syaitan yang menyerupainya,budak-budak ni lebih takut hantu daripada Allah.Itulah saya risau....Saya nasihatkan pengarah-pengarah semua buatlah cerita yang memberi kesan positif,janganlah terlalu ikut cerita-cerita negara luar, negara mereka dengan negara kita lain, jadi budaya pun lain.Hmm...jangan marah,saya cuma tegur saja.

0 comments: